Kalendář - Vaše osobní sekretářka

Potřebujete si jednoduše naplánovat termíny svých schůzek? Nebo nevíte, jak synchronizovat osobní události a pracovní? Chcete, aby někdo hlídal důležité termíny místo vás a v pravý čas vás na ně upozornil? Kalendář FORDESK vám nabízí řešení!

Slouží jako váš plánovač a také hlídač důležitých termínů. Vidět v něm můžete veškeré své naplánované i již zrealizované aktivity. Plánovat můžete týdny, měsíce i jednotlivé dny. Uložené blížící se úkoly, termíny schůzek i další důležitá data uvidíte vždy na hlavním Dashboardu, a tak na ně nezapomenete.

Co vše za vás udělá Kalendář

  • Plánuje, organizuje a hlídá vaše důležité termíny.

Osobní plánovač

  • Můžete si vytvořit jak osobní, tak pracovní plánovač a snadno mezi nimi překlikávat, protože máte vše na jednom místě.

  • Tvoříte plány na jednotlivé dny, týdny i měsíce.

Sdílení kalendáře

  • Urychluje týmovou práci, kalendáře můžete sdílet mezi kolegy a zaměstnanci, nikdo se už nemůže vymlouvat na to, že zapomněl na důležitý termín.

  • Kalendář je plně kompatibilní s Google kalendářem. Plánujete na obou místech, kalendář Fordesk po synchronizaci s Google všechny změny pohlídá.

Kalendář

TIP - ForDesk
E-maily
O důležité e-maily již nepřijdete. Systém vás vždy automaticky upozorní na nově přijatou poštu.