Adresář - Všechny kontakty pohromadě

Snažíte se najít kontakt na vašeho obchodního partnera, ale zapomněli jste, kam jste si ho uložili nebo zapsali? To se vám s Adresářem FORDESK už nikdy nestane!

Adresář slouží jako databáze všech vašich kontaktů, které pro práci potřebujete. Do seznamu můžete jednoduše přidávat obchodní partnery, soukromé osoby i veřejné instituce. Adresář si jména automaticky pamatuje a při vyplňování faktur vám bude data našeptávat. Urychlí tak vaši práci!

Každý subjekt má navíc vlastní kartu, která obsahuje veškeré důležité informace o firmě. Součástí je také sekce, kde můžete v elektronické podobě ukládat veškeré dokumenty, poštu, faktury a poznámky.

Adresář spravuje všechny vaše kontakty

  • Žádné zdlouhavé kopírování či přepisování.

  • Vaše kontakty z Google jednoduše synchronizujete s adresářem.

  • Adresář je provázaný s e-mailem, poštou i účetnictvím.

  • Šetří váš čas a automaticky předvyplní vše potřebné.

  • Přehledně uspořádá vaši agendu.

  • Ke každému subjektu můžete nahrávat dokumenty, poštu i poznámky.

Automatické propojení se službou hodnocení vašich partnerů

  • Adresář hlídá spolehlivost vašich kontaktů tak, že automaticky stahuje aktuální informace z rejstříků firem.

Adresář - seznam Adresář - podrobnosti v seznamu

TIP - ForDesk
Dokumenty po ruce
Ukládejte si do Cloudu všechny důležité dokumenty. Vždy je tak budete mít k dispozici, ať jste doma, či v zahraničí.