FORDESK - Firemní agenda snadno a rychle

FORDESK je vaše kancelář, osobní sekretářka, chytrý účetní, spolehlivý auditor i užitečný pošťák v jednom. A to vše navíc přístupné online odkudkoli.

Počítání, hlídání termínů, odpovídání na poštu, neustálé hledání smluv a faktur. Víme, jak je to všechno náročné na čas. Proto jsme se rozhodli přijít se systémem, který umožní spravovat veškerou agendu dohromady, a to odkudkoliv, kde se dá připojit na internet.

Proč je důležité mít FORDESK?

Fordesk šetří váš čas.

  • Všechny informace máte pohromadě a vidíte je po jednom přihlášení.
  • Nic složitě nehledáte. Veškerá data máte ve Fordesku uspořádána.
  • Vaše kontakty, pošta i účetnictví jsou provázány. Dokola nevyplňujete tytéž údaje.
  • Díky hybridní poště nemusíte chodit na poštu. Korespondenci vyřídíte on-line.

Fordesk šetří místo

  • Vše máte uloženo on-line. Nemusíte nic tisknout, zakládat do složek a následně hledat.
  • Nemusíte se bát, že si při cestách zapomenete důležité dokumenty doma.
  • Nejste vázáni na jeden počítač, nepotřebujete instalovat žádný software.
  • Vše máte přehledně uspořádáno.

Fordesk je bezpečný

  • Všechna data máte uložena on-line. Neztratíte je při poruše počítače, nebo když vám někdo počítač ukradne.
  • Všechna data jsou pravidelně zálohována.
  • K dokumentům se dostanete odkudkoliv. Nejste vázáni na jedno místo nebo jeden počítač.
  • Váš účet je zabezpečen SSS certifikátem, jak je tomu například u bankovních aplikací. 

Fordesk hlídá vaše podnikání

  • Auditor kontroluje všechny firmy, které by vás mohly potencionálně zajímat. Vidíte možná rizika i výhody.
  • Víte, s kým jednáte. Graf vazeb názorně ukazuje propojení osoby s jinými společnostmi.
  • Hlídáte si spolehlivost vašeho partnera. Rating společnosti se vypočítává na základě informací z rejstříků i podle grafu vazeb.
  • Máte rychlý přehled o všem - Fordesk sleduje platby vašich faktur, finanční bilanci vašeho podnikání i plnění úkolů vašimi zaměstnanci.

Fordesk šetří peníze

  • Nemusíte kupovat a instalovat žádný software.
  • Pravidelné aktualizace provádíme za vás.
  • Šetříte náklady na práci asistentů, asistentek i účetních.
  • Nemusíte tisknout všechny dokumenty, všechna vaše data jsou bezpečně zálohována.
  • Užitečné vzory smluv a dokumentů už právník připravil za vás. Neplatíte jeho práci.
TIP - ForDesk
Kontakty v adresáři
Při vkládání kontaktních údajů stačí vyplnit IČ společnosti či podnikatele a systém sám doplní potřebné údaje z databáze