Často kladené dotazy

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky lidí, kteří již měli možnost vyzkoušet testovací verzi FORDESK.

Chtěl bych do ForDesku ukládat opravdu citlivá a důležitá data. Je bezpečný?

Samozřejmě. Bezpečnost je u nás na prvním místě. Přístup ke všem účtům je zabezpečen šifrovaným heslem, přenos dat pak SSL certifikátem, jaký se používá například v bankovních aplikacích. Data jsou přístupná pouze pod vaším unikátním heslem. Všechna vaše data zálohujeme do cloudu, tudíž o ně nepřijdete při ztrátě počítače nebo mobilu a máte je vždy online po ruce. Data zálohujeme pravidelně na bezpečný oddělený server.

Jaké internetové prohlížeče ForDesk podporuje?

Do ForDesku se dostanete z jakéhokoliv webového prohlížeče. Systém podporuje i starší verze prohlížečů. Abyste však mohli využívat všechny funkce, které nabízí, doporučujeme používat vždy aktuální verzi vašeho prohlížeče.

Co znamená, že jsou data uložena v cloudu?

Ukládáním do cloudu neukládáte data do vašeho počítače ale do serverů na internetu. Díky tomu se k nim můžete dostat odkudkoliv a nejste vázáni na jeden počítač. Na stejném principu funguje například váš e-mailový účet, kdy e-maily také nemáte uloženy v počítači.

Rád bych ForDesk používal v celé naší firmě (5 lidí). Musím kupovat pět tarifů?

Nemusíte. Cílem ForDesku je zjednodušovat týmovou práci. Podle počtu uživatelů si zvolíte vhodný tarif. Uživatelé daného tarifu pak mezi sebou sdílí data, kalendáře, úkoly i kontakty. Vidíte, kdo a na čem právě pracuje, i když je mimo kancelář. Tarif Active je vhodný právě pro pět uživatelů, s tarifem Full může pracovat neomezené množství uživatelů.

Proč musím za ForDesk platit?

Platit nic nemusíte, pokud zvolíte Free verzi ForDesku. Placené tarify však přinášejí spoustu dalších výhod a rozšíření, jsou pro větší počet uživatelů a kapacita úložiště vašich dat se dle tarifu navyšuje. My se staráme o bezpečnost vašich dat, varujeme před nesolventními obchodními partnery a systém pro vás aktualizujeme a neustále zdokonalujeme. ForDesk šetří práci i čas vašich asistentů, účetních i kolegů.

Připomenete mi nějak, že končí platnost mého tarifu?

Ano, nemusíte se bát, že byste se do Fordesku ze dne na den nedostali. ForDesk hlídá všechny vaše důležité termíny, a tedy i končící platnost vašeho tarifu, na kterou vás bude včas upozorňovat.

Jak sledujete rizikové společnosti a určujete míru tohoto rizika?

Míra rizika neboli rating se vypočítává na základě aktuálních informací o dané společnosti. Sledujeme zápisy v Insolvenčním rejstříku, v rejstříku Dlužníků VZP, insolventy zveřejněné Ministerstvem práce a sociálních věcí, zveřejněné pohledávky i informace o nespolehlivých plátcích DPH. Vyhledáváme další společnosti, které jsou na sledovanou firmu nějak vázány, například v nich figuruje stejná osoba. Výsledný rating se vypočítává na základě všech těchto získaných informací. Důležité informace, které byste jinde zdlouhavě hledali, vám ForDesk zobrazí ihned, komplexně a přehledně. Sám sleduje historii veškerých změn a vy tak máte vždy aktuální informace. Díky funkci Auditor si můžete jednorázově prověřit jakoukoliv společnost.

Jak často musím ForDesk aktualizovat?

Výhodou ForDesku je, že vy nic aktualizovat nemusíte. O aktualizace se staráme my. Po přihlášení jste tak vždy v aktuální verzi ForDesku.

TIP - ForDesk
E-maily
O důležité e-maily již nepřijdete. Systém vás vždy automaticky upozorní na nově přijatou poštu.